dilluns, de maig 19, 2008

STRONG

El passat dissabte vaig sortir a córrer a mitja tarda a la mateixa hora, mes o menys, que jo calculava s'estaria produint l'arribada del gruix de corredors al IRONCAT. Al meu MP3 sonava Robbie Williams, i la seva cançó "Strong", una de les que mes m'agrada que m'acompanyi mentres corro.

La seva estrofa principal ve a dir: "You think I'm strong, I'm strong, but you're wrong. I just sing my song". Immediatament vaig pensar en el patiment que haurien d'estar passant els competidors a l'Ampolla en un dia de gossos amb pluja i fred...

Dedicat als meus amics Jordi Vilargada i Toni Arco. Vosaltres si sou forts de veritat, sobre tot mentalment...

Strong

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Gràcies per la dedicatoria!!!

Anònim ha dit...

a uns messos vista encara, us confirmo la meva inscripció a:
1.- triatló olímpic bcn 4 octubre 2008
2.- challenge bcn-maresme 2009

estic segur que les dues proves seran un exit de participació. animeu-vos!!!