dilluns, de maig 23, 2011

Marc Castanyer


Nom, nick i categoria tri
Marc Castanyer. sense nick. jove promesa

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
de sempre. per ordre cronològic: judo, futbol, natació (la vaig deixar perquè em feien competir en esquena que no m'agradava), squash, running (segueixo), mtb (segueixo), peses (segueixo), wu-shu, kick boxing, snowboard (segueixo), escalada, duatló, tri (segueixo).

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al CTCB?
als 17 ja combinava running i mtb, però fins fa 4 anys no vaig plantejar'm-ho com a esport en sí. i en menys d'un any d'entrenar ja vagi passar al triatló. és el meu club de sempre jajajaja. al començar a entrenar l'alex clarassó ens va animar a fer-nos-en.

Duatló o triatló?
tri.




De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
m'agraden les tres, cada una és un repte. tinc més facilitat pel running, però he de vigilar amb les lesions.

Distància preferida?
olímpic i estic segur que B

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
intento entrenar 7 dies a la setmana, però no sempre me'n surto. unes 15 hores. nedo 4-5 dies, en pedalo 3-4 i corro 3 dies. amb 2-3 sessions de peses per setmana. entreno força sol, a l'arsenal, el masnou, carretera de les aigües, nacional 2...

A part de l'entrenament, et cuides d'alguna forma adicional? (dieta, hores de son, fisioterapeuta, …)
no segueixo dieta, però sempre he cuidat el que menjo. la base de la meva alimentació és la fruita, verdura i amanida, més pollastre i peix, I XOCOLATA!!!. no tinc clar que dormi prou i vaig al fisio molt menys del que necessito.




Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
com puc. quan vaig apretat de temps, miro de fer una sessió al matí, que ha d'acabar a les 8 quan desperto a la peque per esmorzar i anar al cole. i al migdia una altra sessió. el principal sacrifici és que moltes vegades entreno quan puc, i a l'estiu, sovint és a l'hora de dinar...

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
vida. sense l'esport estaria tancat.

Quins altres esports practiques?
actualment estic autolimitat al tri, mtb i snowboard. no tinc temps ni espai per més joguets.
marathon de sables!!!


Quin és el gran repte esportiu que t'agradaria assolir o cursa somni a participar?
marathon de sables!!!